Search

AI- ja datavetoisen markkinoinnin intensiivikurssi

Kahden päivän tehosessio digipainotteisen markkinoinnin ja liiketoiminnan piinkovien ammattilaisten johdolla: Tom Nickels (hallitusammattilainen: mm. LähiTapiola Pääkaupunkiseutu ja Treston, ex-Avaus, yrittäjä ja startup-sijoittaja) ja Antti Leino (digistrategi, markkinointiarkkitehti ja yritysvalmentaja). Erityisosiona case Musti ja Mirri by Essi Kivelä (Marketing Automation Manager, Musti Group).






ASML:ssä (Bulevardi 44) ti 10.9. – ke 11.9. klo 9.30 – 15.30 (lounas klo 12-13, aamukahvit klo 9 alkaen)

OHJELMA

Tiistai 10.9.

Miten voit hyödyntää dataa markkinoinnissa ja liiketoiminnassa?
• Miten yritys hyötyy datasta?
• Miten kuluttaja hyötyy datasta?
• Mitä dataa tarvitset puhuttelevaan ja myyntiä tuovaan markkinointiin vuonna 2025 ?

Tekoäly ja markkinointi
• Asiakasymmärryksen parantaminen ja insightien löytäminen
• Segmentointi ja kohderyhmän määrittäminen
• Markkinointi- ja mediasuunnitelmat
• Kampanjoiden reaaliaikainen optimointi
• AI-työkaluja copyn, kuvien ja videoiden luomiseen

Keskiviikko 11.9.

Data ja mainonta AI-ajassa
• Miten teet vaikuttavia datavetoisia kampanjoita: vinkit ja sudenkuopat?
• Tekoälypohjaiset mainosratkaisut
• AI-pohjainen algoritmien kampanjaoptimointi
• Automaattinen sisällöntuotanto
• A/B-testaamisen haasteet
• Etiikka ja yksityisyys

Case Musti ja Mirri: AI-, data- ja analytiikkavetoinen markkinointi
• Content is not a King. It is King Kong. Make it move faster.
• Oma data tekemisen ytimessä
• Markkinoinnin automaatio-ohjelman rakentaminen: kohderyhmät, polut, kanavat, viestit jne.
• Dynaaminen uutiskirje: miten taika tapahtuu käytännössä?

Markkinoinnin ohjaaminen datalla
• Mitä datalla toimiminen edellyttää markkinointitiimiltä ja organisaatiolta?
• Miten kehität dataa systemaattisesti?
• Miltä tyypillinen etenemissuunnitelma näyttää?
• Mitä sinun tulee tietää markkinoinnin lainsäädännöstä?

Osallistumismaksut laskutetaan. Osallistujan voi veloituksetta vaihtaa toiseen. Ohjelmaan saattaa tulla muutoksia.

ILMOITTAUTUMINEN
Hinta: ASML-jäsenyritysten ammattilaisille 595 euroa, muille 695 euroa. Hintoihin lisätään alv 25,5% (hinta sisältää aamukahvit, lounaat Ravintola Kiltakellarissa ja taukotarjoilut).

Laskutustiedot: ilmoita joko verkkolasku- tai paperilaskuosoite

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Osallistujatietojen käsittely ASML:n tietosuojaselosteen mukaisesti: Tietosuoja- ja evästeinfo

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Scroll to Top