Huippusuosittu kahden päivän tehosessio digipainotteisen markkinoinnin ja liiketoiminnan piinkovien ammattilaisten johdolla: Tom Nickels (hallitusammattilainen: mm. LähiTapiola Pääkaupunkiseutu ja Treston, ex-Avaus, yrittäjä ja startup-sijoittaja) ja Antti Leino (digistrategi, markkinointiarkkitehti ja yritysvalmentaja). Erityisosiona case Musti ja Mirri by Essi Kivelä (Marketing Automation Manager, Musti Group). Tule mukaan oppimaan, verkostoitumaan ja inspiroitumaan

ASML:ssä (Bulevardi 44) ke 25.2. – to 26.2.2026 klo 9.30 – 15.30 (lounas klo 12-13, aamukahvit klo 9 alkaen)
OHJELMA
DAY 1: Keskiviikko 25.2.
Miten tekoälyä ja dataa voi hyödyntää liiketoiminnassa?
• Miten yritysten ja asiakkaiden välinen suhde käy läpi merkittävimmän muutoksen sitten internetin alkuvaiheiden?
• Miltä asiakassuhteet voisivat näyttää vuonna 2030?
• Arvonluonti: missä AI kasvattaa tehokkuutta, liikevaihtoa ja katetta?
• Investoidaanko riittävästi ja oikeisiin asioihin aikaa, rahaa ja vaivaa?
• Miten tekoäly parantaa päätöksentekoa?
• Miten muutoksen läpivientiä johdetaan?
• Miltä näyttää markkinoinnin data ja tekoäly hallituksen näkökulmasta?
• Ihmiset, kulttuuri ja johtaminen AI-aikakaudella
• Mitä hyötyä asiakas saa, kun tekoälyä hyödynnetään?
Tekoäly ja markkinointi
• Asiakasymmärryksen parantaminen ja insightien löytäminen
• Segmentointi ja kohderyhmän määrittäminen
• Markkinointi- ja mediasuunnitelmat
• Kampanjoiden reaaliaikainen optimointi
• AI-työkaluja copyn, kuvien ja videoiden luomiseen
DAY 2: Torstai 26.2.
Data ja mainonta AI-ajassa
• Miten teet vaikuttavia datavetoisia kampanjoita: vinkit ja sudenkuopat?
• Tekoälypohjaiset mainosratkaisut
• AI-pohjainen algoritmien kampanjaoptimointi
• Automaattinen sisällöntuotanto
• A/B-testaamisen haasteet
• Etiikka ja yksityisyys
Markkinoinnin ohjaaminen datalla
• Mitä datalla toimiminen edellyttää markkinointitiimiltä ja organisaatiolta?
• Miten kehität dataa systemaattisesti?
• Miltä tyypillinen etenemissuunnitelma näyttää?
• Mitä sinun tulee tietää markkinoinnin lainsäädännöstä?
Case Musti ja Mirri: AI-, data- ja analytiikkavetoinen markkinointi
• Content is not a King. It is King Kong. Make it move faster.
• Oma data tekemisen ytimessä
• Markkinoinnin automaatio-ohjelman rakentaminen: kohderyhmät, polut, kanavat, viestit jne.
• Dynaaminen uutiskirje: miten taika tapahtuu käytännössä?
Ohjelmaan saattaa tulla muutoksia. Jos ilmoittautuminen perutaan 13.2.2026 tai sen jälkeen, laskutamme 50 % osallistumismaksusta. 24.2.2026 tai sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihtaminen kurssille on maksutonta kurssipäivään saakka. Sairaustapauksissa intensiivikurssille osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta lääkärintodistusta vastaan.
ILMOITTAUTUMINEN
Hinta: ASML-jäsenyritysten ammattilaisille 595 euroa, muille 695 euroa. Hintoihin lisätään alv 25,5% (hinta sisältää aamukahvit, lounaat Ravintola Kiltakellarissa ja taukotarjoilut).