YA:lla paras CX, S-ruokakaupoilla uskollisimmat asiakkaat

Lataa Asiakkuusindeksi 2023 -tutkimuksen perusraportti veloituksetta

Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Tutkimukseen vastasi tänä vuonna 5251 kuluttajaa arvioiden 57 yritystä (ks. yrityslistaus alla). Tutkimus on toteutettu vuodesta 2009 alkaen.

Asiakkuusindeksissä tutkittiin myös vastuullisuutta: Toimimalla vastuullisesti voi olla vaikea erottautua kilpailukentässä. Mutta erottautuminen epäonnistumalla vastuullisuudessa on helppoa ja vaivatonta. Vastuullisuus on kytköksissä sekä asiakaskokemukseen mutta erityisesti asiakasuskollisuuteen. Vastuullisuuden kaupallinen merkitys korostuu vuosi vuodelta.

Asiakaskokemukseltaan parhaat yritykset 2023

Asiakaskokemus-top10-2023

Asiakasuskollisuudeltaan parhaat yritykset 2023

Asiakasuskollisuus-top10-2023

Lataa heti maksuton perusraportti, jossa mukana kaikki 57 yritystä >>>>>>>>>

Tutkitut yritykset 2023

Matkailu: Aurinkomatkat, TUI, Tjäreborg, Finnair, Tallink Silja, Viking Line, Eckerö Line, VR, OnniBus, HSL, Nysse ja Föli. Päivittäistavarakaupat: K-ruokakaupat, Lidl ja S-ruokakaupat. Pankit & Vakuutus: Aktia, Danske Bank, Nordea, OP Pankki, POP-pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Fennia, If, LähiTapiola ja Pohjola Vakuutus. Rahapelit: Veikkaus, Unibet, Mr. Green ja PAF. Sähköyhtiöt: Fortum, Helen, Oomi ja Vattenfall. Teleoperaattorit: DNA, Elisa/Saunalahti, Telia. Omnichannel: Alko, Amazon, Biltema, Clas Ohlson, Ellos, Gigantti, IKEA, Motonet, Musti&Mirri, Power, Sokos, Stockmann, Tokmanni, Verkkokauppa.com, Yliopiston Apteekki, Zalando ja XXL. Terveyspalvelut: Mehiläinen, Pihlajalinna ja Terveystalo.

LATAA RAPORTTI HETI

Maksullinen yritys- ja toimialakohtainen raportti 

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Tietojen käsittely ASML:n tietosuojaselosteen mukaisesti: Tietosuoja- ja evästeinfo

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Scroll to Top