Asiakkuusindeksi 2025: Yliopiston Apteekilla paras asiakaskokemus, S-ruokakaupat asiakasuskollisuuden kärjessä 

Lataa Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksen perusraportti veloituksetta

Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Tutkimuksessa 3930 suomalaista kuluttajaa arvioi omia asiakkuuksiaan 52 yrityksessä (ks. yrityslistaus alla) 3.9. – 2.10. välisenä aikana. Tutkimus on toteutettu vuodesta 2009 alkaen. 

Asiakaskokemus TOP 10

Asiakasuskollisuus TOP 10

ASIAKKUUSINDEKSI 2025 – Tutkitut yritykset:

Matkailu: Aurinkomatkat, TUI, Tjäreborg, Finnair, Tallink Silja, Viking Line, Eckerö Line, VR, OnniBus ja HSL. Päivittäistavarakaupat: K-ruokakaupat, Lidl ja S-ruokakaupat. Pankit & Vakuutus: Aktia, Danske Bank, Nordea, OmaSp, OP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Fennia, If, LähiTapiola ja Pohjola Vakuutus. Rahapelit: Veikkaus. Sähköyhtiöt: Fortum, Helen, Oomi, Vattenfall ja Väre. Teleoperaattorit: DNA, Elisa/Saunalahti ja Telia. Omnichannel: Alko, Amazon, Biltema, Clas Ohlson, Gigantti, IKEA, Motonet, Musti & Mirri, Power, Sokos, Stockmann, Tokmanni, Verkkokauppa.com, Yliopiston Apteekki, Zalando ja XXL. Terveyspalvelut: Mehiläinen, Pihlajalinna ja Terveystalo.

LATAA PERUSRAPORTTI

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Räätälöity yritys- ja toimialakohtainen raportti* 

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Tietosuoja- ja evästeinfo

Scroll to Top