Asiakkuusmarkkinoinnin yhteisö

ASML on tietointensiivisen liiketoiminnan ja markkinoinnin toimialayhteisö. Toimintamme ytimessä ovat asiakasymmärryksen ja –uskollisuuden kehittäminen, asiakastiedon ja analytiikan hyödyntäminen, asiantunteva edunvalvonta sekä liiketoimintalähtöinen ja ketterä juridinen jäsenneuvonta erityisesti tietosuoja-asioissa. ASML:n jäsenyhteisössä on yli 4000 ammattilaista, jotka ovat kiinni ASML:n tietovirroissa, jäsenpalveluissa, tapahtumissa ja ryhmissä. Lisätietoja Jari Perko, jari( )asml.fi, 0405659700.

Annetaan asiakkaidemme, jäsenyritystemme ammattilaisten kertoa kokemuksiaan:

Olen tehnyt ASML:n kanssa hyvää yhteistyötä useamman vuoden ajan kolmen eri toimialan näkökulmasta ja tarvittaessa saanut aina viiveettä tukea ja sparrausapua. Tietosuojaan, lainsäädännön muutoksiin, asiakkuusmarkkinointiin, asiakassuhteisiin, dataan ja digitalisaatioon liittyvissä kysymyksissä ASML on aina osannut olla askeleen muita edellä ja viestiä tärkeistä asioista jäsenilleen ajoissa ja hyvin toimivalla tavalla.

Sari Sotkas
CMO
Superlines /Autoverkkokauppa

Kun tarvitsen hyvän tietopaketin tai lisätietoja vaikkapa kohdennetun, personoidun markkinoinnin eri aihealueista, niin olen yhteydessä ASML:oon. Apua olen saanut aina nopeasti ja vaivattomasti. Tietopaketit ovat laajoja ja kansainvälisiä, ne antavat hyvää ”herätystä” omaan pohdiskeluun. ASML on hyvä brändi, jota luotsaa osaavat ja innostuneet ammattilaiset!

Sirpa Vesamäki-Koivisto
Customer Engagement and Marketing Automation Lead
Fennia

Vahva syy ASML:n jäsenyydelleni yli 20 vuoden ajan on erinomainen osaaminen ja informointi myös lakiasioihin liittyen. ASML:n anti on mielestäni omaa luokkaansa, ja jäsenmaksua vastaan saatava tietämys ja verkostot ylittävät odotukset, vuodesta toiseen! Perustettuani oman yhtiöni 2016 liitin sen ensimmäiseksi ASML:n jäseneksi, asianajotoimistovuosien jatkoksi.

Elina Koivumäki
Lexperience

ASML toimii mielestäni hyvänä liimana myyntihenkisen liiketoiminnan ja viranomaisnäkemysten välillä. Eri näkemysten yhteensovittaminen tuo laajempaa näkökulmaa, etenkin nopeasti kehittyvässä sähköisessä liiketoiminnassa. Lisäksi asiantuntijayhteisössä pysyy ajan hermolla uusista trendeistä ja case-esimerkeistä. Lähden ASML:n tilaisuuksiin aina ajatusten ryöstöretkelle.

Timo Arvonen
Head of Digital Sales and Marketing
Veikkaus

Mielestäni ASML omalta osaltaan tukee jäseniään tässä isossa digitaalisuuden ja datalähtöisyyden ajamassa murroksessa. ASML-jäsenyys on ollut erittäin hyödyllinen. Asiakkuusohjelmien rakentamisessa ASML on tarjonnut Suomen kovinta juridista asiantuntemusta ja näkemystä viranomaissääntelyn kehityksestä. Ja ASML:n kanssa on aina erinomaisen mukavaa ja helppoa olla tekemisissä.

Tom Nickels
ex-Avaus

JÄSENHAKULOMAKE
Yrityksen ASML-yhteyshenkilö
Jäsenmaksuluokka
Jäsenmaksu (+alv 25,5%) määräytyy asiakkuusmarkkinoinnin tai siihen liittyvän palveluliiketoiminnan liikevaihdon mukaan:
Untitled
Suoramyyntiyritykset: katso jäsenhakemuksen liitteet
säännöt(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Scroll to Top