Asiakkuus & Vastuullisuus 2030
Vastuullisuus ui asiakkuuksiin. Tulevaisuudessa asiakkuuksien operatiivisen toteutuksen merkitys vastuullisuustyössä kasvaa. Tule mukaan kehittämään uutta osaamista moniasiakastutkimukseen!

KESTÄVÄ KEHITYS JA DATALÄHTÖINEN MARKKINOINTI YHDISTYVÄT
- Vastuullisuus nousee yhä tärkeämmäksi muuttujaksi ostamisessa ja päätöksenteossa. Asiakkaille ja kumppaneille tulee tarjota uusia tapoja toteuttaa vastuullista arkeaan.
- Muutoksessa datalla on keskeinen rooli. Sisäisen yhteistyön on muututtava. Tarvitaan uusia lähestymistapoja ja uutta datavetoista työkalupakkia. Siksi tämä hanke.
Hanke on suunniteltu toteutettavaksi samanaikaisesti Suomessa ja Ruotsissa. Se alkaa huhti-toukokuussa 2025 ja kestää noin 2 kk. Kummassakin maassa mukaan pääsee 8–12 yritystä. Hankkeen takana ovat ASML ja sen ruotsalainen sisarorganisaatio Swedma. Operatiivisesti hanketyön toteuttaa Main Ab:n kokoama asiantuntijaverkosto. Osallistuvien yritysten investointi hankkeeseen on 7900€ + alv.
TILAA HANKKEEN ESITE TÄSTÄ