Elmeri oli vuosia sitten mySafetyllä kenttätiimissä jakamassa maksuttomia avaimenperiä, joten yritys oli ennestään tuttu ja luotettava firma. Lisäksi hänellä on mySafetyläinen ystävä, jolta sai vahvat suositukset. ”Ystäväni oli sillä hetkellä mySafetyllä töissä ja oli kehunut yritystä. Se vahvisti päätöstäni hakea sinne kesätöihin”, Elmeri kertoo
”Tottakai minullakin oli ennakko-odotuksia myyntityöstä. Se ei varmasti ole helppoa etenkään silloin, kun se tapahtuu puhelimen välityksellä”, myöntää Elmeri. Hän tiesi, että työ tulee olemaan haasteellista ja rutiininomaista. ”Onneksi jatkuva valmennus helpotti työn haastavuutta. Sain aina apua kun sitä tarvitsin. Rutiininomaisuuttakin työssä on, mutta opin sen kanssa elämään”, hän jatkaa.
”Parasta työssäni oli kuitenkin se, että sain myydä tuotetta, johon sekä minä itse että asiakas uskoo ja joka on tarpeellinen asiakkaalle,” sanavalmis Elmeri hehkuttaa. ”Usein asiakas oli myös selvästi innoissaan tuotteesta. Silloin jäi itsellekin sellainen olo, että oli auttanut asiakasta – ja se vasta olikin palkitsevaa!”