![](https://asml.fi/wp-content/uploads/2025/01/tikkaat.jpg)
Generatiivisen AI:n historia on vielä kovin nuori mutta se on nostattanut jo tärkeää keskustelua siitä miten AI:n käyttö vaikuttaa oppimiseenmme ja ajatteluumme. Artikkelissa tutkaillaan asiaa koskevia tutkimustuloksia.
![](https://asml.fi/wp-content/uploads/2024/01/kuva-myyva-txt-ai-2024.jpg)
Kouluttajana Juho Tunkelo, jolla on 20 vuoden kokemus siitä, miten myynti saadaan nousuun. Hänen kädennjälkeään löytyy tunnettujen brändien kampanjoissa, verkkokaupoissa ja uutiskirjeissä.
![](https://asml.fi/wp-content/uploads/2025/01/k-e.png)
Kuluttajien yhteydenottoja koskeva data KKV:n sivustolla on yllättävän ohutta. ASML:n Jari Perko tutkailee artikkelissaan mitä tarkemman datan takaa oikein löytyy.
![](https://asml.fi/wp-content/uploads/2024/10/KUVA-AI-2024-VOITTAJAT-470-264.jpg)
Asiakkuusindeksi 2024 -tutkimus on nyt julkaistu. Katso heti TOP 10 ranking -listat ja lataa maksuton perusraportti.
![](https://asml.fi/wp-content/uploads/2024/10/kuva-bridge-470-264-2.jpg)
ASML:n päättäjähaastattelussa on tällä kertaa B2B-markkinoinnin pitkän linjan ammattilainen Micromedian toimitusjohtaja Timo Häkkinen, joka valottaa näkemyksiään B2B-markkinoinnin nykytilasta ja ajankohtaisista teemoista. Haastattelijana toimii ASML:n Jari Perko.
![](https://asml.fi/wp-content/uploads/2024/08/four2.png)
Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa tutkitaan myös asiakkaiden brändeihin liittämiä piirteitä ja ominaisuuksia. Jari Perkon ja Seppo Roposen artikkelissa avataan löydöksiä brändien persoonallisuuksien saralta.
ASML-aktiviteetteja
![](https://asml.fi/wp-content/uploads/2024/10/Nayttokuva-2023.png)
Suoramyynti
ASML on mukana laatimassa suoramyyntialan kansainvälisiä pelisääntöjä ja huolehtii Suomessa alan pelisääntöjen kehittämisestä.
ASML event partners
![Elisa_logo_blue](https://asml.fi/wp-content/uploads/2024/11/Elisa_logo_blue.png)