Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Tutkimukseen vastasi tänä vuonna 3543 kuluttajaa arvioiden 55 yritystä (ks. yrityslistaus alla). Tutkimus on toteutettu vuodesta 2009 alkaen.
Asiakaskokemus TOP 10

Asiakasuskollisuus TOP 10

Tutkitut yritykset 2024
| Matkailu: Aurinkomatkat, TUI, Tjäreborg, Finnair, Tallink Silja, Viking Line, Eckerö Line, VR, OnniBus ja HSL. Päivittäistavarakaupat: K-ruokakaupat, Lidl ja S-ruokakaupat. Pankit & Vakuutus: Aktia, Danske Bank, Nordea, OP Pankki, POP-pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Fennia, If, LähiTapiola ja Pohjola Vakuutus. Rahapelit: Veikkaus, Unibet, Mr. Green ja PAF. Sähköyhtiöt: Fortum, Helen, Oomi, Vattenfall ja Väre. Teleoperaattorit: DNA, Elisa/Saunalahti ja Telia. Omnichannel: Alko, Amazon, Biltema, Clas Ohlson, Gigantti, IKEA, Motonet, Musti & Mirri, Power, Sokos, Stockmann, Tokmanni, Verkkokauppa.com, Yliopiston Apteekki, Zalando ja XXL. Terveyspalvelut: Mehiläinen, Pihlajalinna ja Terveystalo. |