Aurinkomatkoilla paras asiakaskokemus, S-ruokakaupoilla uskollisimmat asiakkaat

Lataa Asiakkuusindeksi 2024 -tutkimuksen perusraportti veloituksetta

Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Tutkimukseen vastasi tänä vuonna 3543 kuluttajaa arvioiden 55 yritystä (ks. yrityslistaus alla). Tutkimus on toteutettu vuodesta 2009 alkaen.

Asiakaskokemus TOP 10

Asiakasuskollisuus TOP 10

Tutkitut yritykset 2024

Matkailu: Aurinkomatkat, TUI, Tjäreborg, Finnair, Tallink Silja, Viking Line, Eckerö Line, VR, OnniBus ja HSL. Päivittäistavarakaupat: K-ruokakaupat, Lidl ja S-ruokakaupat. Pankit & Vakuutus: Aktia, Danske Bank, Nordea, OP Pankki, POP-pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Fennia, If, LähiTapiola ja Pohjola Vakuutus. Rahapelit: Veikkaus, Unibet, Mr. Green ja PAF. Sähköyhtiöt: Fortum, Helen, Oomi, Vattenfall ja Väre. Teleoperaattorit: DNA, Elisa/Saunalahti ja Telia. Omnichannel: Alko, Amazon, Biltema, Clas Ohlson, Gigantti, IKEA, Motonet, Musti & Mirri, Power, Sokos, Stockmann, Tokmanni, Verkkokauppa.com, Yliopiston Apteekki, Zalando ja XXL. Terveyspalvelut: Mehiläinen, Pihlajalinna ja Terveystalo.

LATAA RAPORTTI

Yritys- ja toimialakohtainen raportti* 

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Tietosuoja- ja evästeinfo

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Scroll to Top