Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) vuosikokouksessa hallitukseen valittiin kuusi uutta jäsentä: Veronica Andersson (Solution Sales Director, Dun & Bradstreet Finland Oy), Tuuli Kirkkomäki (Head of Offering, Postipalvelut, Posti Jakelu Oy), Heidi Kunnari (Senior Legal Counsel, Telia Finland), Markus Nieminen (Head of Group Marketing, OP), Jenni Nummela (Chief Commercial Officer, B2C, Sanoma Media Finland) ja Antti Räisänen (Vice President, Digital Channels, Veikkaus).
”Datan ja analytiikan hyödyntäminen liiketoiminnassa on olennainen kilpailutekijä, jonka puolesta Asiakkuusmarkkinointiliitto työskentelee kaikkien jäsenyritysten eduksi. Suuri kiitos koko ASML:n tiimille työstä, joka on ajankohtaisempaa kuin koskaan”, sanoo ASML:n hallituksen puheenjohtaja Toni Jarimo.
Hallituksessa jatkavat: puheenjohtaja Toni Jarimo (Director, K-Plussa Customer Program and Partners, Kesko), hallituksen varapuheenjohtaja Heini Dahlström (Vice President, Loyalty, SOK), Henrik Grannas (Regional Director Europe North-East, North and Managing Director Finland, Oriflame Cosmetics), Janne Häkkinen (Managing Director, CIL Suomi), Riikka Oksa (Sales Director, A-lehdet) ja Markus Vuorinen (CTO, Fonecta).
”Moderni asiakkuusmarkkinointi on analytiikan ja luovuuden kudelma, jossa rikas asiakasymmärrys, älykäs asiakasanalytiikka ja eettinen tekoälyn hyödyntäminen luovat kasvupolkuja eri toimialoilla”, tiivistää tilannekuvaa ASML:n toimitusjohtaja Jari Perko.